2017. január 11.

Olvasni? -Unalmas. Időm? -Az nincs. Egyre több információ, egyre nagyobb érdektelenség. Mit kezdhetsz ezzel a jelenséggel?

2017. január 10.

Sajnos előfordul, hogy takarékosságból, vagy egyszerűen csak figyelmetlenségből adódóan az ember más malmára hajtja a vizet...

2016. október 18.

Sokat hallani manapság Ray Kurzweil nevét, aki a világ talán egyik legismertebb futuristájaként időről-időre sokkoló elképzeléseket oszt meg a jövőre vonatkozó elképzeléseiről. Bár már régen olvastam, mivel azóta is izgatja a fantáziám, az alábbiakban röviden összefoglalom.

2016. augusztus 24.

Sokat hallani arról, hogy ami egyszer felkerül a világhálóra, annak bizony nyoma marad. Nincs ez másként a weboldalakkal sem.

2016. augusztus 23.

A marketinghez mindenki ért. Oké, de akkor miért nem sikerül minden márkának a csúcsra jutni?
A józan ész és a marketing kapcsolatáról dióhéjban.

2016. augusztus 19.

Egy weboldal esetében néhány év elteltével, csak úgy, mint egy csinos ruhánál, nem csak arra van esély, hogy megunjuk, kikopik, vagy esetünkben elavul, de az is előfordulhat, hogy vállalkozásunk - fejlődésével -egyszerűen kinövi azt.

2016. augusztus 18.

Baráti konzultációból promóciós kampány. Egy szépségverseny apropóján ötletet adtunk, kitaláltuk a koncepciót, tartalmat fejlesztettünk, weboldalt építettünk és teljes körűen előkészítettük a kivitelezést.

2016. augusztus 18.

Annak érdekében, hogy a magyarországi települések a weben is letisztult, szép és átlátható módon jelenjenek meg, ezzel is vonzóbbá téve magukat a látogatók számára, saját programot indítottunk, melynek keretében rendkívül kedvező áron időt és energiát nem kímélve igyekszünk megújítani a hazai települések honlapjait.

2016. június 13.

A nagy márkáknak nem csak logójuk, vagy arculatuk van, hanem arculati kézikönyvük. Mi az az arculati kézikönyv és mire jó? Mekkora márkának kell lennem, hogy nekem is kelljen ilyen?

2016. június 09.

Ismerkedj meg fejlesztési folyamatainkkal és annak hátterében húzódó gyakorlati elképzeléseinkkel.

Oldalak